Mediakit downloaden

Versterk jouw regionale groei door te adverteren in onze print magazines. Met diverse mediatitels bereikt InterMedia maar liefst 690.000 brievenbussen in de regio's Limburg, Vlaams-Brabant en de Antwerpse Kempen.

Wist je dat printadvertenties in magazines...

... één van de minst geblokkeerde vorm van reclame zijn. Huis-aan-huisbladen scoren goed. Amper 15% van de Belgen heeft een ‘geen reclame’-sticker op de brievenbus hangen, terwijl 46% televisiereclame skipt!

... de minst opdringerige manier van reclame zijn? De Belgische consument vindt het bladeren doorheen huis-aan-huisfolders en advertenties bekijken in magazines zelfs ontspannend!

... een opvallende impact hebben. Huis-aan-huisfolders wekken vertrouwen op en stralen geloofwaardigheid uit. Wat een positieve aankoopbeslissing stimuleert. Bijna de helft van de lezers stapt in de auto zodra ze een verleidelijke aanbieding zien.

Download jouw mediakit!

Het enige wat je moet doen is deze korte vragenlijst even invullen. Zo weten we alvast hoe we jou zo goed mogelijk kunnen verder helpen!